Telefonní ústředna zajišťuje logistiku a správu telefonních hovorů - příchozích i odchozích. Faster IPBX jsou postaveny na technologii VoIP, a proto poskytují všechny funkce moderní ústředny, včetně připojení vzdálených poboček a telefonů přes internet. Vnitřní klapka ústředny může být třeba v zahraničí. V současné době nabízíme pět plně digitálních pobočkových ústředen, které už ve standardní konfiguraci dokáží spolehlivě obsluhovat desítky nebo stovky připojených telefonů (klapek), umí přesměrování i přepojování, libovolné vyzváněcí plány pro příchozí hovory (i v závislosti na čase nebo dni v týdnu), maskování odchozího čísla nebo konferenční hovory. Samozřejmostí je, že každou ústřednu lze spravovat vzdáleně.

Vyšší řady ústředen Faster jsou připraveny pro call-centra, dokáží obsluhovat stovky připojených telefonů, monitorovat a nahrávat hovory. Specifické požadavky zákazníka je možné samozřejmě doprogramovat. Přes adaptér lze připojit i taková zařízení jako jsou běžné výtahové nebo dveřní komunikátory, faxové přístroje nebo zabezpečovací systémy. Ústředny umí rozlišovat hovory a směrovat např. na připojené GSM brány.

V ceně každé pobočkové ústředny je započtena kompletní konfigurace i zapojení. U Faster IPBX se nemusíte obávat žádného triku - nedokupujete žádné licence nebo karty. Nejste nuceni používat konkrétní (a především drahý) hardware, vše funguje přes standardní SIP protokol nebo IAX, takže telefonní přístroje mohou být od různých výrobců i dodavatelů.

Protože je firma Faster CZ spol. s r.o. zároveň hlasovým operátorem, může Vám zdarma přidělit potřebná telefonní čísla a zajistit připojení hlasových služeb, tak abyste mohli přes internet telefonovat za výhodné ceny bez paušálu do celého světa. Svá stávající telefonní čísla si můžete samozřejmě ponechat a portovat (tj. přenést od původního operátora) k nám.

Pro připojení nepotřebujete žádné další adaptéry, ISDN nebo E1 linky. Ústředny se připojí přímo k internetu (RJ-45) a dostanou nastavenu pevnou IP adresu. Už i nejlevnější IPBX ústředna zvládá šest souběžných hovorů, což odpovídá třem ISDN BRI.

Může být použito jakékoliv stabilní internetové připojení s dostatečně krátkou odezvou.

Nadstandardní požadavky zákazníka jsou pak zpoplatněny dle platného ceníku (správa ústředny a bezpečnostní aktualizace, portace tel. čísla, doprava, diagnostika vnitřních rozvodů, montáž a připojení telefonů, kabeláž atd.), případně individuální dohodou o realizaci speciálních funkcí.

(všechny níže uvedené ústředny fungují spolehlivě s telefony pracujícími na SIP, či IAX protokolu. Ceny jsou bez DPH, platné k 1.1.2017)

  • Základní IP ústředna (IPBX-F30)

    IPBX-F30
    • 6 souběžně probíhajících hovorů
    • do 30ti klapek
    • bezhlučná, nízkoenergetická ústředna
    • vhodné pro menší společnosti
  • Ústředna s hlasovou navigací (IPBX-F100)

    IPBX-F100
    • 20 souběžně probíhajících hovorů
    • obslouží až 100 klapek
    • možnost hlasové navigace, on-line export hovorů
    • bezhlučná, nízkoenergetická ústředna
    • vhodné pro středně velké společnosti a školy
  • Nahrávání hovorů, call-centra (IPBX-F400)

    IPBX-F400
    • hlasová navigace, nahrávání hovorů, on-line export
    • 60 souběžně probíhajících hovorů
    • 400 klapek
    • standardně v provedení rackmount 1U
    • vhodné pro profesionální call-centra, středně velké společnosti, úřady, nemocnice
  • Velké podniky (IPBX-F800)

    IPBX-F800
    • 120 souběžně probíhajících hovorů
    • 800 klapek
    • hlasová navigace, monitoring a nahrávání hovorů
    • vhodné pro profesionální call-centra i velké společnosti
    • standardně v provedení rackmount 1U
  • Enterprise multipobočkové řešení (IPBX-F1200)

    IPBX-F1200
    • 180 souběžně probíhajících hovorů
    • 1200 klapek
    • standardně v provedení tower server
    • vhodné pro rozsáhlé organizace s několika pobočkami
    • špičková technologie s důrazem na výkon a kvalitu